שחרור תזכורת: אל תחמיץ את אייר ג’ורדן 11 להתאים את “לבן”!

העבר כמו גם ההווה מתנגשים עם העתיד העונה עם ה- Air Jordan 11 המותג 11 להתאים את “White”. לקיחת הצללית המסורתית כמו גם מספקת לה עיבוד חוזר עכשווי, הוחדר ביותר ב- AJ11 הנוכחי והגדול ביותר של מייקל ג’ורדן בטכנולוגיית השקוף הכוח של המותג ביברטון, כמו גם הוא מוגדר להרים מחר ב -30 בדצמבר בשעה 8 בבוקר!

בחלקו העליון של “הלבן”, נעשה בפלטה לבנה מצוינת, לוקח את OG Air Jordan 11 בסך הכל עם לוחות עור פטנטים כמו גם חתיכות עקב “23”, אולם שאר הסגנון הועמד מחדש את היסוד. Gone הוא הבליסטי הבסיסי המתאים יחד כמו גם במיקומו הוא TPE שקוף שמציג את עבודתה הפנימית של הנעל, כולל העיניים השחורות. שנים עשר ההיבטים דמויי הסרט מחוברים לסדרה של שרוכי מתיחה דקים שבועטים לאחור כמו גם מהדקים את השימוש בטכנולוגיית הסתגלות.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

בעקבות צעדים של נעלי ספורט אחרות עם שרוך עצמי של נייקי כמו Huarache Adapt כמו גם ה- Adapt BB 2.0, זה כולל מנוע שמתפתח לתוך המדרס האווירי הקפוא. שני כפתורים מאפשרים לך לשנות את הנעל בקלות, אולם זה גם עובד עם הסמארטפון שלך וגם גם SmartWatch. כדי לשלם אותם, הם כוללים בסיס אלחוטי בו אתה פשוט מניח את הנעליים שלך, כמו גם הם יקבלו מיס מיד.

אמור להציג מחר ב -30 בדצמבר בשעה 8 בבוקר, נייקי אייר ג’ורדן 11 מסתגל “לבן” עשוי לא להיות לכולם, אולם זהו חובה מובטחת בעינינו. הבה נבין אם תוסיף זוג לאוסף שלך, כמו גם בחדשות הקשורות, Air Jordan 3 “Cool Grey” משנת 2007 עושה קאמבק!

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top