אם אתה רוצה לקצין המשטרה את Yeezy 700 V2 ‘Geode’ אתה הדרישה לבדוק את זה

של Kanye West Next Yeezy 700 V2 משחרר תוך שבועיים בלבד. ידית אדמה של הסניקרס השמנמן, ה”גאוד “היה ברשימות הרצון של ראשי נעלי ספורט רבים מאז שהם דלפו לראשונה בסוף השנה שעברה. עם זאת, אם אתה מתכנן לקצין משטרה זוג, סביר להניח שאתה צריך לבדוק.

כמו גרסה הפוכה לחלוטין של ‘הסטטי’ בשנה שעברה, ‘הגיאוד’ צבוע במנה בריאה של חום, שחור, כמו גם אפור. העשוי ממגוון רחב של חומרים פרימיום, החלק העליון לבוש בעור כמו גם בזמש, עם כשירים זה לזה שנזרק ללבוש כל השנה. שרוכי חבלים עבים קושרים את הנעל יחד כמו גם סגנון מפורט באופן מורכב מעניק אסתטיקה אגרסיבית במקצת, שכולה פופולרית בימינו. למטה, מקצף שמנמן בים בינו את מערכת הדחיפה באורך מלא לנוחות מדהימה, כמו גם זה מעוגל עם סולת גומי חניכיים עמידה.

כעת, אם אתה מתכנן לקצין המשטרה את ‘הגיאוד’, סביר להניח שאתה צריך להבין לגבי מספרי המניות. על פי המקורות שלנו, כמעט 20,000 זוגות יוצעו מאדידס האיחוד האירופי. אמנם זה עשוי לרעש כמו הרבה על הנייר, אבל זה באמת לא.

כדי להכניס את המספר הזה לפרספקטיבה, היו כ 20,000 זוגות של ה- Yeezy 700 ‘האינרציה’ המוצעת על אדידס בריטניה בלבד, ולכן ‘הגיאודה’ מוגבלת בטירוף בהשוואה. כדי להוסיף לזה, כ- 49,000 זוגות של Yeezy Boost 350 V2 ‘Form True’ יציגו ב- Adidas EU בסוף השבוע הקרוב – זה יותר מכפול מכמות ‘הגיאוד’!

אם אתה באמת, באמת דרישה לקצין המשטרה את Yeezy 700 V2 ‘Geode’, הקפד להצטרף לתור אדידס די מוקדם בשבת, 23 במרץ, כמו גם להיכנס לכמה שיותר הגרלות שאתה יכול להשתמש במדריך Nifty שלנו!

תמונות באמצעות Hanzuying

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top